Povýšit na TOP

Škoda Octavia tretej generácie (označovaná ako O3) je nekorunovaným kráľom slovenských a českých autobazárov. Je priestranná, úsporná a má mimoriadne širokú ponuku motorizácií a výbav. Vďaka tomu je vyhľadávaná ako rodinné, firemné i diaľničné auto.

Keďže najstaršie modely majú už vyše desať rokov a väčšina áut z tohto obdobia má najazdených viac ako 150 000 km, kúpa si vyžaduje mimoriadnu opatrnosť. Niektoré motorizácie sú držáky, ktoré vás prežijú, iné sú **časovanou bombou** s drahou opravou.

Pripravili sme pre vás detailný prehľad a servisný checklist, aby vaša Octavia bola investíciou, nie finančným prepadákom.

https://autopredam.sk/automagazin/rady-a-tipy/140-skoda-octavia-3-2013-2020-ktoremu-motoru-sa-vyhnut-a-ake-su-najcastejsie-poruchy
Škoda Octavia tretej generácie (označovaná ako O3) je nekorunovaným kráľom slovenských a českých autobazárov. Je priestranná, úsporná a má mimoriadne širokú ponuku motorizácií a výbav. Vďaka tomu je vyhľadávaná ako rodinné, firemné i diaľničné auto. Keďže najstaršie modely majú už vyše desať rokov a väčšina áut z tohto obdobia má najazdených viac ako 150 000 km, kúpa si vyžaduje mimoriadnu opatrnosť. Niektoré motorizácie sú držáky, ktoré vás prežijú, iné sú **časovanou bombou** s drahou opravou. Pripravili sme pre vás detailný prehľad a servisný checklist, aby vaša Octavia bola investíciou, nie finančným prepadákom. https://autopredam.sk/automagazin/rady-a-tipy/140-skoda-octavia-3-2013-2020-ktoremu-motoru-sa-vyhnut-a-ake-su-najcastejsie-poruchy
Škoda Octavia 3 (2013 – 2020): Ktorému motoru sa vyhnúť a aké sú najčastejšie poruchy?
AUTOPREDAM.SK
Škoda Octavia 3 (2013 – 2020): Ktorému motoru sa vyhnúť a aké sú najčastejšie poruchy?
Kupujete ojazdenú Škodu Octaviu 3 (O3)? Zistite, ktoré motory TSI a TDI sú najväčšie riziko, na aké poruchy DSG prevodovky si dať pozor a čo skontrolovať pred kúpou.
·73 Zobrazení ·0 Hodnocení